fredag 31 maj 2013

Ibland finns det änglar!

Hejsan på er!

Om det finns änglar, så har jag träffat några i gruppen Lacka-Byt på facebook. En underbar tjej som heter Johanna, var så otroligt snäll och skickade några lack till mig. Och fler är påväg till mig. Jag frågade i en tråd hur man ska göra när man verkligen vill köpa lack men inte ens har råd med 10 kr lack.

Jag har då haft köpstopp på lack i 2 månader nu, och måste ha det i några månader till.. Och då var det några som undrade vad för färg och finnish som jag gillar allra bäst. Och så fick jag ett paket igår utav en av tjejerna i gruppen! ALL KÄRLEK TILL ER!!

Så jag tänkte visa vilka lack jag fick!

Från vänster:
Miyo - It's nailed it! "Baby Blue", China Glaze - "665 Gussied Up Green", Nubar - "Reef Green", Hits Mari Moon Holográfico - "So Unique".

Från vänster:
Depend - "346", Depend - "351", OPI - Clubbing Til Sunrise", Opi - "Into The Night", Ciaté - Sugared Almonds 057".

L'oreal Paris - "827 Acid Wartermelon", Kelly, Wet n Wild - "Gray's Anatomy", Isadora - "629 Icy Purple", Viva La Diva - "76", H&M - Matte Top Coat.


Något ni vill att jag ska testa först? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.