onsdag 21 augusti 2013

Grön Onsdag: China Glaze - Gussied up Green + accentnagel

Hej på er.

Idag är det onsdag, vilket innebär Grön Onsdag hos Karin. Det var ett tags sen jag var med. Men nu hade jag faktiskt en riktigt fin manikyr på mina naglar idag.

Så vad pryder mina naglar då? Jo ett riktigt fint skogsgrönt skimmerlack ifrån China Glaze - Gussied up Green, och sen ringfingret bestämde jag mig att göra en accentnagel, la ett grönt glitter lack från märket Pretty Woman. Med lite sökning på google så hittade jag inte så mycket om det lacket.

Behövde 2 - 3 lager för att få det helt jämt.

Baslack: OPI - Natural Base Coat
Topplack Rimmel - Nail Treat Base & Top Coat Total Care Action

Mitt SV börjar bli tjockt, därav att jag har ett annat topplack. Det var förövrigt väldigt svårt att fota detta lack med enbart mobilkamera. Glittret på accentnageln glittar sjukt mycket i solen att man stirrar sig blint på det.

Här kommer lite bilder. (En massa bilder, hade sjukt svårt att välja ut några st..)














Bjuder på två bilder av mina kära älsklingar, Wille (blandras) och Ztina (Welsh Corgi Cardigan)



China Glaze lacket kan du köpa på dessa ställen: Ebay, tradera. Priset vet jag inte riktigt vad det ligger på.

3 kommentarer:

  1. Vad fina lack, jag gillade bägge två. :-)
    Och vilka sötnosar du har där hemma. ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det, speciellt glittret på ringfingret :) Och hundarna är ju bara bedårande!

    SvaraRadera
  3. Fina lack =)
    Dina hundar är hur fina som helst!

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.