onsdag 21 januari 2015

Grön Onsdag: Darling Diva - GTO

Idag är det onsdag, Grön onsdag hos Karin. :) Kika in hos henne för att se mer gröna naglar.

Jag tänkte visa ett lack ifrån Darling Diva - GTO, det är ifrån Muscle Car Collection, som tyvärr inte säljs längre.

Ett otroligt fint grönt glitterlack som bländar en, här har jag faktiskt ett grönt lack som underkläder, för att jag inte ska behöva ta så många lager GTO. Jag minns att jag bar detta i somras, så jag minns inte hur många lager jag använde, men jag tror att det kanske är 2 eller 3. :) Topplack SV tror jag.


ENGLISH:

Today is Wednesday, Green Wednesday at Karin. :) Take a look at her to see more green nails.

I going to show a lacquer from Darling Diva - GTO, it is from the Muscle Car Collection, which unfortunately will not be available anymore.


An incredibly fine green glitter polish that dazzles one, here I actually have a green lacquer underwear, because I do not have to take so many layers GTO. I remember I wore this last summer, so I do not remember how many layers I used, but I think maybe it is 2 or 3. :) Topcoat SV i think.










4 kommentarer:

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.