söndag 28 april 2013

Det ekar tomt..

Hejsan på er!

Det ekar lite tomt och tyst här på bloggen just nu. Anledning? Jag orkar inte blogga just nu helt enkelt, känns just nu för att jag bloggar endast för eran skull som läser denna bloggen.

Jag vill blogga för att jag tycker det är kul, men även för er. Till dess så får det vara lite tyst härifrån, men jag finns på Instagram mycket oftare.

Trodde att jag sist skulle vara tillbaka med full styrka, men det var jag tydligen inte. Kämpar med ett sockermissbruk vid sidan av som tar mycket kraft av mig vissa dagar. Ni kan läsa mer om det här: http://detvitasockret.blogspot.se/, då jag bloggar om det.. Den är inte så uppdaterad men tänkte börja blogga igen på den.

Tills dess, vi hörs! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.