onsdag 10 april 2013

Isadora "646 Frosty Chestnut"

Hejsan.

I måndags så hade jag på mig en väldigt snygg manikyr som jag helt och hållet glömt att visa för er i bloggen. Ett vackert brunt shimmerlack från Isadora, "646 Frosty Chestnut" heter det. Jag hittade det i en 20 kr låda på Ica Maxi förra året. Man kan hitta en del guldkorn i sånna lådor!

Lacket var väldigt lätt att lacka på, behövdes bara 2 lager för att det skulle täckas helt. Sen på tipparna valde jag att lägga dit ett glitterlack ifrån H&M, det har jag haft så länge jag kan minnas. Det lyfte lacket en hel del, då den bruna färgen är rätt så tråkig ensam.

Baslack: OPI Natural Nail Base Coat
Topplack: Seche Vite

Nu till lite bilder! :)

Klicka på bilderna för att få dom större! 










Det händer lite mer i bilden när jag tog kort med blixten.



Osäker på om det finns kvar att köpa, då det inte verkar vara kvar i sortimentet. :)

1 kommentar:

  1. Ligger i min otestade låda just nu, tror också att jag köpte det från ica maxi rätt billigt. Kanske dags att testa snart..

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.