söndag 5 januari 2014

Dead Island hela dagen...

Hejsan...

Kommer som sagt att blanda denna bloggen med vad jag känner för att skriva..

Jag är helt slut i huvudet... Har hela dagen spelat ett spel som heter Dead Island verkligen hela dagen.. Ett co-op zombie spel typ..  Så sjukt kul spel! Började på LVL 1 och tog mig upp till LVL 14 på en dag! Var nämligen tvungen att spela till ett ställe så jag kan spela med några andra som jag har på steam. Dom hade nämligen kommit en bra bit, och jag ville vara på samma nivå/plats som dom!



Har lite annars lite nya lack att visa er, och sedan fick jag ett presentkort på IKEA... Så jag köpte mig en helmer, en röd.. *kärlek* Men bilder och så på det blir det en annan dag! :P

Okej då, ni får en billd på min helmer... :D


Visst är den fin? Jag tycker att den är så sjukt snygg i den röda färgen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.