onsdag 18 december 2013

bdellium Tools Green Bambu Complete 15pc. Brush Set

Något som jag verkligen önskar mig just nu är ett helt nytt sminkkit med borstar.. Dom jag har just nu är dugliga... Dom funkar till vardagssmink typ. Men det blir inget bra resultat... =/ Så fort jag har lite pengar över så tänkte jag beställa dessa penslar. Linda Hallberg har rekommenderat dessa penslar i sin blogg... Och jag tycker det känns bra när det är någon utbildad make up artist har sagt att dessa är bra och verkligen håller till tuffare sminkningar. :)


Dessa kostar 899 kr på Eleven, bra pris. Men väldigt dyrt för mig just nu... Jag får hoppas att jag får lite pengar i jul så kan jag spara ihop till ett par nya penslar och kanske köpa mig ett par i slutet av januari. :)
Något som jag har önskat mig i julklapp är en HELMER, jag hoppas att jag verkligen får en röd HELMER av mina föräldrar.. Jag har inte önskat så mycket i jul.. Mest nödvändiga saker. Har blivit så tacksam dom senaste månaderna/året nu när jag knappt har så mycket pengar över. 


En dröm att få äga en sånhär till mina sminkprylar och alla mina nagellack... Hoppas, hoppas...

4 kommentarer:

  1. Jaa tänk när du kan köpa dig en Helmer, de är kanonbra. :-) Fina borstar....:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, gud ja.. Jag får hoppas att jag får en i julklapp! :D

      Radera
  2. Tack för din fina kommentar om min juldesign :)

    Hoppas du har varit riktigt snäll så du får en Helmer nu då ;)

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.