torsdag 12 december 2013

Cocoa Body Butter från Derma V10.

Hejsan.

Nu när vintern är här, eller ja kylan är iallafall här. :) Något som man alltid läser om är att man ska återfukta huden, så den inte spricker och blir torr.. Det finns många olika sätt att göra det. Men jag tänkte tipsa om en body butter som jag verkligen älskar.

Cocoa Body Butter ifrån Derma V10, som det låter så är det kakao lukt. Den luktar väldigt mycket kakao, så är du känslig för produkter som luktar starkt så är det nog inget för dig. Men det finns tydligen andra dofter i samma märke. :)

Plus är att denna produkten INTE har testats på djur! 



Såhär står det om produkten:

"For normal to dry skin. Apply anywhere to help nourish the skin giving a radiant glow"

Jag är en riktigt body butter tjej, och denna är verkligen lätt att smörja in med. Och doften, jag älskar den!! Min pojkvän tycker också om doften när jag har den på mig. ;)



Försökte kolla runt om man kunde köpa den i svenska butiker, men jag kunde tyvärr inte hitta något. Denna har jag fått i en bytesgrupp på facebook. :) Testa tradera/ebay eller liknande om du är intresserad utav denna. 

2 kommentarer:

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.