torsdag 12 december 2013

Bestämt mig.

Jag har bestämt mig.

Har funderat på det ett litet tag nu, velat fram och tillbaka. Men nu har jag bestämt mig. Jag ska blanda denna bloggen med mitt liv, skriva om lite allt möjligt.. Men, fokus kommer fortfarande vara på naglar. Jag tror nog att det blir bra då, bloggen slipper eka tom.

Och för er som är mest intresserad utav nagellack som läser, kan ju bara scrolla förbi det ni inte vill läsa. :)

Mitt nya upplägg på bloggen kommer att handla om nu:

- Naglar, såklart.
- Min vardag
- Musik jag gillar
- Tankar och funderingar
- Smink

Ska försöka att varje kategori som jag ska skriva om inte kommer vara tråkig text och så vidare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.