torsdag 24 oktober 2013

Nailart med China Glaze och Pretty Woman (United In Green)

Hej.

Fjärde dagen på den gröna temaveckan United In Green.

Idag fick det bli en ful nailart, testade mina nailart penslar och det blev inte alls som jag hade tänkt mig.. Skulle bli något coolt med lite stripes men jag räddade upp det litegranna med glitter..

Är sjukt trött idag så det får bli ett rätt så tråkigt inlägg och info med lack.. Iallafall, underklädslacket är samma som igår och sedan lade jag ett mörkare grönt från China Glaze - Gussied Up Green, och glitterlacket är ifrån Pretty Woman.

Baslack: Seche Base Coat
Topplack: Seche Vite

Det blev riktigt usla badrumsbilder...










3 kommentarer:

  1. Jag tycker det blev en fin effekt, och färgerna passar tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Visst är han, andra gången som jag träffade honom. Hur gammal är din corgi?
    Gillar egentligen inte grönt men dessa var fina

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.