tisdag 22 oktober 2013

Kubiss - "3818" över svart. (United In Green)

Hej på er.

Det blev ett sent inlägg idag, men bättre sent än aldrig. :)

Idag är det den andra dagen på Karins temavecka United In Green. Jag tycker att det är ett fint sätt att uppmärksamma psykiska sjukdomar.

I två dagar har jag haft en väldigt snygg manikyr på mina naglar. Som bas har jag ett svart lack från Nordic Cap, och över har jag Kubiss - "3818". Ett otroligt fint grönt skirt glitterlack som gör sig väldigt bra över svart. Man kan ana lite guld i lacket.

Jag har ca 2 - 3 lager över det svarta.

Baslack: Seche Base Coat
Topplack: Seche Vite

Här är lite bilder. :)












Inköpsställe: Ullared, fick av mina föräldrar. Men har för mig att detta lacket kostar ca 10 kr. 



3 kommentarer:

  1. Färgen heter bara No81. Flammable betyder att den är brandfarlig. :)
    Fint lack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh, tusen tack för att du berättade det! Visst är den!!

      Radera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.