måndag 21 oktober 2013

Isadora - "683 Dazzling Ocean" (United In Green)

Förra veckan så uppmärksammade många nagelbloggare Rosa Bandet. Denna vecka så ska vi uppmärksamma något som är lika viktigt men som inte får lika mycket uppmärksamhet.

Psykiska sjukdomar som depression, panik ångest, borderline, ätstörningar, tvångssyndrom.. Ja listan kan göras lång... 

Detta står mig väldigt nära, iallafall depression. Utan att bli allt privat så hade jag en djup depression för flera års sedan. Åt anti-depp, fick sömnpiller, gick hos psykolog, hade tankar som man inte skulle ha och gjorde saker mot mig själv som man inte ska göra. 

Men idag så mår jag bra, men på hösten är alltid sjukt jobbig för mig.

Så denna vecka har fina Karin United In Green, för färgen grön är den internationella färgen för psykiska sjukdomar.


Nu till lacket tycker jag. :)

Detta lacket är ett sjukt snygg grönt skimmerlack med massor med skimmer i. Det är lite granna skirt, men inte så mycket. Isadora - "683 Dazzling Ocean" var helt underbar i solen när jag hade på mig det. Jag tror att jag behövde ha 3 - 4 lager för att få det heltäckande. Här har jag det över ett gult nagellack, som ja blev missnöjd över och sedan målade jag över detta gröna.

Baslack: Seche Base Coat
Topplack: Seche Vite

Under bilderna är det dom andra nagelbloggarna som är med idag. :)

Nu till mina bilder. 











1 kommentar:

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.