tisdag 17 december 2013

NOTD: Gina Tricot - 135 Sparkling Aqua

Gina Tricot gör faktiskt väldigt fina och bra lack. Jag har aldrig varit missnöjd med deras lack.. Dom har 3 för 99 kr och ett lack kostar 39 kr. Väldigt bra priser tycker jag. :)

Så mitt senaste köp var dessa två lack som jag har på mina tassar är ett blått/silver glitterlack med hexagonglitter som heter Gina Tricot - 135 Sparkling Aqua. Det är ju så coolt och snyggt med sånt tycker jag..

Som underkläder har jag Gina Tricot - 82 Deep Sea, en underbar mörkblått skimmerlack som jag en annan dag kan visa på egen hand. :)

2 lager med Deep Sea, 2 - 3 lager med Sparkling Aqua och två lager av SV. :)













Finns att köpa på Gina Tricot för 39 kr.

6 kommentarer:

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.