lördag 14 november 2020

Hoppsan, bloggen lever...

 Hejsan på er alla. 

Ja det var verkligen inte igår som jag skrev här i denna bloggen. Jag har helt ärligt glömt bort denna bloggen.. Och jag ser att det senaste inlägget var söndag 6:e december 2015... Idag är det 12 november 2020, det har gått några år med andra ord. 

Då var det mycket fokus på naglar. Men nu sadlar jag om denna bloggen och fokuserar på allt. Haha, ja men det menar jag verkligen.. Jag kommer att skriva om ALLT, eller ja inte allt direkt. Men det som jag vill dela med mig. 


Vad har hänt sedan 2016 då? Jo, ganska mycket. Jag har skaffat två katter som är helt underbara, min ena hund som jag hade bor i hund himlen nu. Älskade Wille, fan vad jag saknar dig!  Sedan har jag även börjat att plugga, Språk, retorik och kommunikativt ledarskap! Super rolig utbildning so far, har bara pluggat denna terminen/hösten. 

Leroy
Lexus

Corona har ju även äntrat denna värld nu. Vilket gör att saker står still och social distance har blivit viktigt, tvätta händerna och allt det där. Men jag hoppas att du som är ny läsare och ni som har hängt här förut kommer tycka det blir intressant att följa mig nu. 

Jag ser fram emot att börja blogga igen! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.