tisdag 2 juli 2013

NOTD: Loréal Paris "827 Acid Wartermelon"

Nämen, titta... En NOTD, det var inte igår det skedde!?
Iallafall, jag har målat mina naglar och gett lite kärlek till dom. Det var ett tags sen det skedde. Så nu tänker jag ge dom mer uppmärksamhet! :)

Detta lack passar egentligen in på Emmas Pink Thursday men lacket jag har på mig idag var det min sambo som valde. Han brukar få välja vilket lack jag ska ha på mig. :)

Baslack: OPI Natural Nail Base Coat
Topplack: Seche Vite


Ett rosa fint krämlack från Loréal Paris, "827 Acid Wartermelon", första och enda jag äger. Det var lite svårt att applicera, men 2 - 3 lager för att få det heltäckande. :)

Lite bilder nu va?










Detta lack har jag fått från en tjej i Lacka - Byt gruppen på Facebook, så jag vet tyvärr inte vad det kostar. 

2 kommentarer:

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.