torsdag 4 juli 2013

Pink Thursday NOTD: Kelly Nail Color

Hejsan.

Idag är jag med på Emmas Pink Thursday, jag börjar lite försiktigt med blogginläggen... Så jag inte skrämmer iväg mig igen.. :) Så vill ni se fler rosa manikyrer, kolla in hennes blogg! 

Idag har jag på mig ett sjukt snyggt rosa folie lack ifrån märket Kelly Nail Color, vad det heter har jag ingen aning om. Detta lack fick jag från en underbar tjej i gruppen Lacka - Byt på facebook. Den gruppen är så guld värda. Tjejerna i den gruppen har ett så sjukt stort hjärta! Kärlek till er tjejer! <3

Det var väldigt lättlackat och 2 lager behövdes att få det helt jämt på mina naglar. Men visst är det snyggt? Jag gillar folielack, dom är sjukt snygga... Det glimmar lite granna! :D

Baslack: OPI Natural Nail Base Coat

Topplack: Seche Vite  

Lite bilder på det, det blev kvälls ljus på detta lack tyvärr. =/ Och jag fick inte till några bra bilder på lacket ikväll... 
Klicka på bilderna för att få dom större.. 










Inköpsställe vet jag inte, och priset har jag ingen aning om.

2 kommentarer:

  1. Detta var ju fint :)!
    Ja lacka byt är ett fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Jaa den gruppen är guld värd, underbara tjejer där. Så glad att jag gick med där.
    Väldigt fint lack.

    SvaraRadera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.