lördag 13 juli 2013

NOTD: Nubar - Reef Green

Idag bär jag ett lack på mina tassar som jag aldrig har ägt förut, märket Nubar. Detta är ett grönt och fick lack som jag fick av en tjej i gruppen Lacka - Byt på facebook. Har skrivit mycket om den gruppen, men det finns en anledning. Den är underbar!

Hursomhelst, detta är Nubar - Reef Green på mina naglar. Ett amerikanskt märke, från L.A. Finns en del fina märken från andra sidan Atlanten!

Ett grönt shimmer eller frostlack är detta.. Jag kan inte riktigt avgöra vilket! Jag behövde 3 lager för att det skulle bli jämt på mina naglar.

Baslack: OPI Natural Nail Base CoatTopplack: Seche Vite

Blir många bilder idag! :)












Inköpsställe: Etsy, ebay eller tradera. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.