lördag 26 januari 2013

Depend - "091"

Dethär är ett lack som jag har haft längst. Jag tror att det kan vara ett utav det första lacken jag köpte! Hursomhelst, det är ett rött lack med små guldkorn i. Helt underbart vackert. Det passar bäst till vintern, eftersom guld och rött passar bra till vintern och julen.. Meen, jag bär det nu!

Det var svårt att få dom guldiga kornen med på bild, men jag försökte så gott jag kunde! :)

Topplack: Depend skyddande baslack och som topplack är det Depend Quick & Shine. Jag lackade med 2 lager för att få full täckning.




Här på denna bilden kan man se lite utav guldkornen. :)


Vad tycker ni om detta lack? Det finns faktiskt kvar i sortimentet, även om jag köpte det för flera års sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.