söndag 27 januari 2013

Recension: Biotherm Baume Corps Oil Therapy

Nu under vintern blir min hud jämt så himla torr, och då är det viktigt att jag smörjer in mig med bodylotion varje gång efter jag har duschat. Jag har testat många men Biotherm Baume Corps Oil Therapy är nog den bästa utav alla.

Denna lotion ger väldigt mycket näring till min torra hud. Och den är lätt att smörja in i kroppen, jag gillar speciellt den friska doften som den har. Jag kan inte riktigt sätta fingrarna på vad för doft det är, men det luktar som apelsin. På Kicks hemsida står det att det är en doft utav aprikos,och det kan stämma mycket bra. :)

Flaskan som jag har är väldigt lätt att använda, då det är en pump så man får ut rätt mängd utan att det blir för mycket.




Min är på 400 ml och kostar ca 400 kr i butik, men känner man att det är lite för dyrt så finns det en mindre på 200 ml för 295 kr på kicks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.