lördag 12 januari 2013

Depend våren 2013!

Med våren så kommer det alltid nya och fina grejer, speciellt när det gäller nagellack. Och ett märke som jag verkligen tycker om är Depend. Och vecka 3 släpper dom en helt underbar kollektion med 15 st färgstarka lack! Jag har sett swathes på dem och flaskbilder. Helt underbara. Jag kommer att köpa hela kollektionen, en sak som är säker!

Här är alla nagellack. Bilden har jag tagit ifrån Depend's egna hemsida.

Depend skriver såhär om vårens kollektion:

"Vårens sprakande färger ger stora möjligheter till att kreativt uttrycka din personlighet. Trenden säger – våga mera! Möt våren med attityd. I vårens kollektion hittar Du färger i glädjens tecken. En mix av kaxiga gula och gröna nyanser, svala blå och lila, söta rosa och aprikos tillsammans med färgstarka cerise, orange och rött. Låt våren börja på Dina naglar."

Vilket nagellack gillar ni bäst? Jag gillar mest: 332, 351 och 349.


Dessa nagellack kommer att finnas i butik vecka 3 för 25 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.