fredag 25 januari 2013

Mariah Carey for OPI.

Kom ni ihåg när jag skrev om att Mariah Carey hade gjort ett sammarbete med nagellacksmärket OPI? :) Jag tänkte visa er produktbilder på hela kollektionen från henne..

Det är 4 st liquid sand-lack och 4 st "studio shimmer" lack i skimriga och glittriga nyanser. Jag har inte sett några flaskor irl, men har sett flaskbilder och swathes på andra bloggar. Och det är en helt underbar kollektion!



Liquid sand-lacken.
Stay the night, Get your number, Can't let go och The impossible.



Studio shimmer lacken.
A butterfly moment, Sprung, Pink yet lavander och Anti-bleak.



Dessa finns ute i butik just nu. Och kan köpas på Kicks. :)

4 kommentarer:

  1. Färgerna på nedre bilden är ju fantastiska!

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, självklart! Håller med dig där! Det där inlägget var mest för att få en del tjejer att förstå att det är okej att gå runt osminkad, då många känner sig osäkra utan smink. Jag tycket också väldigt mycket om smink och älskar att experementera med det. Känner att inlägget kom ut lite starkare än vad vi hade tänkt, men ja vi förstår vad du menar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att ni menade så, då det finns många tjejer som inte klarar av att gå utanför dörren med inget smink på sig. Har själv varit där. Men det är ett bra inlägg ni gjorde där, och ett bra budskap!

      Keep up the good work! :)

      Radera

I appreciate the comments, and for the sake of simplicity, I reply here.

/ Anneli.